daaamn he's a sexy fridge, a sexy fridge!

Ohfyfan Conny du måste lära dig blogga. Men jag kan berätta att det går framåt på våra fronter. De är lite som hundar, gör nästan vad som helst för treat. Båda vill komma och hälsa på (med båda menar jag både min och hennes). Min när jag än säger till (så jävla gulligt, I die) och hennes om någon vecka. Önskar att du var hemma så att vi kunde prata detaljer lite bättre. Men snart hoppas jag. 4 dec måste spikas. 

Btw, eftersom är liiiiite väl öppen så håller vi den här bloggen för oss själva va? Bra!

PUSS.
Three | Datum: 2009-11-16 Tid: 17:57:10
[]

I knoooow, ska försöka bättra mig, okej? :D FIFAN vad kul för er!!! skype snart!! Jag tycker ni borde boka biljetterna snart för det är billigare att boka nu än senare ;)) Love you babes och jag ska absolut hålla bloggen hemlig, pussssss <3



♦ Skicka inte med reklam bland kommentarerna
♦ Skicka inte med onödiga svar på det jag kommenterat i din blogg
♦ Jag gör inte gratis bloggdesigner

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: