Du kan alltid försöka igen. Någon gång. Kanske. Om du vill. Jag vet inte om jag är så svår, egentligen. Man måste kunna sitt sätt med ord. Eller läppar.

Att du väljer att låta saker smyga dig förbi är ditt problem. Även när de är precis under näsan på dig viftandes och skrattandes. Det var uppenbart och jag var där. Du valde att göra absolut ingenting. Eller okej, du valde att ignorera mig, jag glömde att det alternativet fanns. Men chanser kommer och chanser går och du valde att stirra förbi den här. Och nu. Ja nu, är jag inne på ett nytt spår. Och fan vad hett det är. Hahaha. Grr.

Conny för helvete logga in ikväll så att jag kan berätta. Puuuuuuuuss.
Conny | Datum: 2009-11-12 Tid: 12:30:47
[]

hahahahahah I löööööved your story, you go get him tiger, GRRRRR! :D



♦ Skicka inte med reklam bland kommentarerna
♦ Skicka inte med onödiga svar på det jag kommenterat i din blogg
♦ Jag gör inte gratis bloggdesigner

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: