FUCKFUCKFUCK

Precis gjort anatomi-theoretical och FUCCCCCCCK vad svårt det var!!!!
Håller tummarna men även om det inte gick vägen så gjorde jag mitt bästa den senaste veckan och isf så var det för att jag inte pluggade tillräckligt i början som fuckade för mig.
Men I wont let this bring me down jag har lärt mig hur det funkar nu OCH it really is no game.
Imorgon har jag practical i anatomi.
Nu ska jag sova lite (har sovit ca 5h sammanlagt de senaste tre dagarna) och sedan plugga anatomi.
Kemi-provet igår gick bra tror jag.
I helgen blir det FEEEEEEEEESTA HÅÅÅRT oavsett resultat och på lördag kommer min söta familj, som jag saknat dom.

one&two | Datum: 2009-11-05 Tid: 16:49:46
[]

Det har säkert gått bra sötnos! Och annars så får du fixa det nästa gång och festa sönder i helgen. Roligt att la familia kommer också!!



PUSSLOVELOVELOVE



♦ Skicka inte med reklam bland kommentarerna
♦ Skicka inte med onödiga svar på det jag kommenterat i din blogg
♦ Jag gör inte gratis bloggdesigner

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: