Dirlija

Jag gick precis in på min kära facebook och det första jag ser är mitt ex fortsatta försök att få mig att bli avundjuk och hans fortsatta försök att hålla fasaden uppe "jag är lycklig, jag kan få vem jag vill". Newsflash honey det kan du inte. Jag måste säga att min pappa hade rätt, en kille som ger dig en tröja med en bild på honom och texten " I <3 (hans namn) " är dömd att misslyckas. Lilla gubben, du respekterar inte den tjejen du är med och jag respekterar inte dig heller längre.

Nog om detta, livet är för kort för att slösa det med att prata om killar som ser tjejer som vandrande hål. Mitt liv har gjort en vändning nu, en oväntad person har kommit in och gör min vardag lättare. Det var länge sen jag var så här fnissig och vet ni vad mina vänner och ovänner. It feels pretty damn good.

Avslutar med en klassik låt. Lyssna och njut.



Spread the love with sperms dearies.


♦ Skicka inte med reklam bland kommentarerna
♦ Skicka inte med onödiga svar på det jag kommenterat i din blogg
♦ Jag gör inte gratis bloggdesigner

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: