Jag bor i en bubbla

Läkarlinjen i Polen är jäääääävligt jobbig.
Jag har inte hunnit med så mycket annat än plugg den senaste veckan.
På onsdag har vi Kemi-midterm exam och på torsdag och fredag Anatomi-exam så det är bara att döda sig själv de kommande dagarna. Som Daniel säger: "There is no better kill than overkill" haha and yes, I think so to.
Tills imorgon har jag dessutom histologi så den ska jag börja på nu.
I can promise you that there is no better sleeping pill than a Histology-book. You just read one page and then you´re done. So just give me a call if you have sleeping problems. hahaha

Något som är väldigt kul tycker jag är att alla, inklusive mig själv drar "medicin-skämt" och tycker det är så jäkla kul. Påminner mig lite om när man började 1:an på natur-linjen och drog skämt och "Lamda" osv. bara att detta är ännu mer internt och töntigt.

Helgen var lite crazy och jag har en jättekul grej att berätta för er one&two, ni kommer att dö.
Take care babes.



♦ Skicka inte med reklam bland kommentarerna
♦ Skicka inte med onödiga svar på det jag kommenterat i din blogg
♦ Jag gör inte gratis bloggdesigner

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: