Last night

Göteborg @ Club Grottan. Det var en riktigt grym ikväll igår; bra musik, skön stämning och härligt sällskap kommer man långt med. Vi dansade så jävla mycket att när jag kom hem så ville jag bara kapa av mig fötterna - ibland undrar jag faktiskt hur vi tjejer egentligen orkar? Jag har fortfarande ont. Note to self: Converse nästa gång.

Two" sover fortfarande så jag måste smyga omkring här hemma. Men det funkar alltid bra ändå. Anyway, nu känner jag för lite frukost, sedan ska jag plugga lite och peppa mig själv inför möte. Rabbla "jag är bäst, det här kommer gå perfekt" som vilket mantra som helst. Peacefuckandunderstanding.


♦ Skicka inte med reklam bland kommentarerna
♦ Skicka inte med onödiga svar på det jag kommenterat i din blogg
♦ Jag gör inte gratis bloggdesigner

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: