Le secret d’ennuyer est celui de tout dire.

"Konsten att tråka ut är att säga allt" betyder det franska citatet ovanför av Voltaire och jag kunde inte sagt det bättre själv.



Om man vill få någon att bli intresserad, spelar ingen roll om det är en kille eller en tjej, ska man försöka vara lite mystisk. Man ska inte berätta allt som finns att berätta om en själv, speciellt inte i början på "förhållandet" (eller kalla det vad du vill) för det kan leda till att personen helt enkelt tröttnar.



Jag själv faller hårdare för killar som jag fått kämpa för. Sådana killar som inte är så flörtiga, som inte slänger kommentarer hit och dit och som tar tid på sig innan något händer. Dom är sådär härligt, sexigt självsäkra att man inte kan låta bli att längta till att han ska se åt ens håll så att man kan lägga in en stöt, för ja ibland är man ju själv tvungen att ta första steget.

Nu är det dags för sängen.



Peace




 



♦ Skicka inte med reklam bland kommentarerna
♦ Skicka inte med onödiga svar på det jag kommenterat i din blogg
♦ Jag gör inte gratis bloggdesigner

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: