MONTAG.

Mammahelgen var sjukt rolig. När man får umgås med dem såhär så syns det hur lika jävla skruvade vi är allihop haha. Jag ska försöka klippa ihop en video men jag vågar inte säga för mycket än, jag vet nämligen inte hur mycket som överlever censuren.

En annan sak som är absolut bäst med mammor är att de förstår vad man än lyckats skita till och stöttar en när man bestämmer sig för att göra något utanför ramarna. Det behövs verkligen när man känner sig nervös över ett val man har gjort, speciellt när tiderna är som de är och pressen kommer från alla håll. Det är något lugnande med en mammas ord.

Men idag är det måndag. Ny vecka, nya tag och jag har beslutat för att avsluta åtminstone det jag påbörjat. Sedan är det skakiga knän och hal is. Men jag måste medge; mina nerver leker hoppa hage i speed men jag längtar riktigt mycket.


♦ Skicka inte med reklam bland kommentarerna
♦ Skicka inte med onödiga svar på det jag kommenterat i din blogg
♦ Jag gör inte gratis bloggdesigner

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: